Odra Wodzisław chce wrócić do OZPN-u i grać w IV lidze opolskiej. Czy TOR spadnie do Okręgówki po rozegraniu pierwszej kolejki?
Sytuacja jest absurdalna, bo Odra Wodzisław złożyła wniosek o wykreślenie klubu z listy członków Opolskiego Związku Piłki Nożnej, dzięki czemu w IV lidze utrzymał się TOR Dobrzeń Wielki. Teraz, gdy Śląski Związek Piłki Nożnej nie zamierza przyjmować Odry Wodzisław w ich szeregi były trzecioligowiec chce dołączyć się do struktur z naszego województwa i grać w IV lidze opolskiej.
Jak dowiadujemy się na stronie Odry Wodzisław ponowne przyłączenie do OZPN-u jest możliwe dzięki klauzuli we wniosku o skreślenie z listy członków OZPN. Ta klauzula ma mówić o tym, że skreślenie następuje dopiero po przyjęciu Odry Wodzisław przez Śląski ZPN. W ten sposób byłby możliwy udział Odry Wodzisław w IV lidze opolskiej. Co oznacza też, że teoretycznie Odra Wodzisław nadal jest w strukturach Opolskiego Związku Piłki Nożnej!
Cały problem jest na tyle poważny, bo IV liga opolska rozpoczęła już rozgrywki i jedynym wyjściem wydaje się być powiększenie ligi do 19 zespołów. Znamy jednak Opolski ZPN i wiemy, że wszystko jest możliwe. Włącznie z wykluczeniem TOR-u z IV ligi.
Ogólnie jesteśmy przeciwnikami tego, żeby drużyny nie z naszego województwa grały w naszych ligach. Dla klubów to kolejne koszty, a w organizacji lig robi się niesamowity bałagan co widzimy teraz, ale z punktu widzenia regulaminów były trzecioligowiec ma prawo u nas grać. Odra Wodzisław boryka się też z takim problemem, że Śląski ZPN nie zamierza wydać stosownego oświadczenia, tudzież decyzji o ewentualnym przyjęciu bądź nieprzyjęciu klubu do rozgrywek.
Jak OZPN rozwiąże ten problem, gdyby się okazało, że Odra Wodzisław jednak zamierza grać w IV lidze opolskiej?
Dodał: DenisWrobel
2014-08-12 11:00:10
Komentarze
~Obserwator
2014-08-12 20:58:10
Witam. Czytając powyższy artykuł, mam nieodparte wrażenie, że Panowie za wszelką cenę chcecie dokopać OZPN-owi. Cyt.: "Znamy jednak Opolski ZPN i wiemy, że wszystko jest możliwe". Dla mnie to komentarz zupełnie zbyteczny, bo świadczy o przyjęciu z góry założonej, spiskowej teorii dziejów. Że wszyscy są tam be i trzeba ich krytykować przy każdej okazji. No to teraz fakty. Zanim bezwiednie powtarzać będziecie tekst za portalem Odry Wodzisław, najpierw zerknijcie w uchwałę. Żebyście nie szukali, podsyłam linka:
http://opolskizpn.pl/sites/default/files/uchwala-37-2014.pdf
Zwróćcie uwagę na paragraf 2:
"Na wniosek Klubu skreśla się z członka Opolskiego Związku Piłki Nożnej APN Odra
Wodzisław Śląski Sp.zo.o.".
Gdzie tu jest mowa o jakiejkolwiek klauzuli? O jakimkolwiek wyjątku od wyjątku. O jakiejś alternatywie. Panowie, czytajcie przepisy i dokumenty ze zrozumieniem. Dla mnie sprawa jest czysta: Odra wnioskowała o wykreślenie jej ze struktur OZPN i już jej w tych strukturach od trzech tygodni nie ma. Koniec kropka. A jak wodzisławianie mają jakąś klauzulę, to niech się nią na stronie pochwalą.
Panowie z portalu, o jakim Wy powiększaniu ligi piszecie, kiedy ta już się zaczęła? O jakiej degradacji TOR-u piszecie? Co to za science fiction w Waszym wykonaniu? Przecież to jakiś absurd rodem z Orwellla. No tak, ale macie swoją teorię spiskową, a tania sensacja zawsze dobrze się sprzedaje. W ten sposób nie stworzycie jednak wartościowego, i jak chcielibyście, opiniotwórczego portalu. Nie tędy droga. Często do Was zaglądam, jednak widzę, że macie jakąś głęboką zadrę do działaczy OZPN-u. Tzn. wiecie lepiej i już za związek podjęliście decyzję.
~fantomas
2014-08-12 22:10:35
do Obserwatora. A jak należy tłumaczyć tak absurdalną sytuację jaka zaistniała? Jeżeli Odra zostanie włączona do IV ligi to jako 19 zespół czy zdegradują TOR? A kto zwróci koszty dla zawodników z Dobrzenia? Przygotowania i koszty zawodników są niższe niż w IV lidze! A jak kolego wytłumaczysz sytuację jaka zaistniała na oficjalnej stronie OZPN-u. W wynikach IV ligi widnieje w meczu STAL Brzeg - PORAWIE Większyce - mecz nie odbył się a na stronie BTP STAL Brzeg zwycięstwo 6-0? Czy to teoria spiskowa?
~kibic
2014-08-12 23:08:08
a niech te kulochy wkońcu spadną bo zawsze się tylko ślizgoją a odra wodzisław gra na licensji bogdanowic i ma pełne prawo grać w 4 lidze opolskiej
~Obserwator
2014-08-13 15:16:12
Do fantomas: Kolego sympatyczny nie rozumiem twoich zarzutów pod moim adresem. Piszesz o czymś, co nie ma miejsca. Zerknij w uchwałę, do której podałem link i przeczytaj ze zrozumieniem. Wodzisław wnioskował o wykreślenie i OZPN to wykreślenie zatwierdził. To o czym ty w ogóle teraz piszesz? O Dobrzeniu??? Dobre, przecież Dobrzeń gra w IV lidze i będzie grał do końca sezonu. A Wodzisławia nie można już dołączyć, bo liga się zaczęła. Aha, i jeszcze wynik meczu Brzegu z Większycami. Ty poważnie o tym piszesz czy robisz sobie jaja? Ktoś nie wpisał na stronie OZPN dwóch wyników, a że pewnie są one generowane z Ekstranetu, to po meczu z automatu pojawiło się info, że mecz się nie odbył. Ale ale wg ciebie to teoria spiskowa. Poczytaj trochę przepisów, zainteresuj się funkcjonowaniem skryptów w sieci, a dopiero później napisz coś mądrego.
~kibic2
2014-08-13 15:27:29
Obserwator...masz rację, ale nie wiadomo czy nie było jakichś załączników do tej uchwały czy jakichś ustaleń czy załączników, no chyba, że masz jakąś szerszą wiedzę. Zobaczymy co z tego wyniknie.
~torreador
2014-08-14 22:39:33
Jako kuloch z Dobrznia Wielkiego dziękuje drużynie Odra Wodzisławia, że wycofała swoją drużynę z gry, w opolskiej IV lidze. Dzięki czemu nasz TOR mógł w niej pozostać (choć nie często się zdarza żeby spadała drużyna z jedenastego miejsca). Jednocześnie wyrażam współczucie klubowi, który został wykręcony przez zawistnych pseudo przyjaciół z sąsiedniego klubu i przez własny ZPN.
~Obserwator
2014-08-15 09:31:17
Zapytam jeszcze redakcję o jedną istotną sprawę. Czy posypiecie głowy popiołem, jak okaże się, że Wasze sensacyjne wieszczenie bałaganu w IV lidze z rzekomym dołączeniem Wodzisławia okaże się nieprawdą? Temat jest dynamiczny, a upieram się przy tym, że nie ma na to żadnych szans, a przy okazji śledzę portale śląskie. Tu dosyć wymowne informacje:
http://sport.nowiny.pl/sport/102052-iv-liga-opolska-nie-dla-odry-wodzislaw.html
Tu również:
http://sport.nowiny.pl/sport/101824-odra-wodzislaw-restart-w-c-klasie.html
Czy nadal uważacie, że kluby w IV lidze opolskiej mogą być niespokojne? Bo ja nie.
~deniswrobel
2014-08-15 09:49:33
@Obserwator Posypiemy głowy popiołem i napiszemy gdzie Odra Wodzisław zagra w przyszłym sezonie. Nasz wpis to tylko PRZYPUSZCZENIA jak może być, niekoniecznie musi tak być jak jest wyżej napisane. Jeśli informacja o tym, że aneksu nie ma jest prawdziwa tzn. że nie mają prawa grać w naszych ligach. Jest to proste i zrozumiałe i nie rozumiemy o co ta cała nagonka.
~Obserwator
2014-08-16 10:20:30
Panie Denisie, przecież to Pański portal próbuje wsadzić kij w mrowisko, nie mając żadnych dowodów na słuszność sprawy. Rozumiem, że powołujecie się informacje ze strony wodzisławian, ale raz jeszcze zacytuję zdanie w materiale: "Cały problem jest na tyle poważny, bo IV liga opolska rozpoczęła już rozgrywki i jedynym wyjściem wydaje się być powiększenie ligi do 19 zespołów. Znamy jednak Opolski ZPN i wiemy, że wszystko jest możliwe. Włącznie z wykluczeniem TOR-u z IV ligi." Kto tu więc sieje ferment? Związek czy Wy? Kto tu robi nagonkę, związek czy Wasz portal? Nie lubię nierzetelności i stronniczości. A w Waszym materiale pojawia się właśnie stronniczość. Wyszliście z założenia, że związek i tak wymyśli jakąś głupotę.
~deniswrobel
2014-08-16 11:23:08
Racja, jest pewnego rodzaju stronniczość, gdyż nasz OZPN sprawił nam już naprawdę wiele niespodzianek. Brak regulaminów, które mówiły, by w tamtym sezonie o awansach z B Klas, bałagan z Pucharem Polski bodajże w sezonie 2011/2012 itd. Gdyby OZPN był taki wspaniały to takie zdania, by nie padły. No, a wiadomo, że działacze OZPN nie kierują się regulaminami, a innymi czynnikami, które w dziwny sposób są w stanie zmienić wiele ważnych decyzji dla naszej piłki.
No i oczywiście bardzo mi przykro, że nie spodobał się Panu wpis. Niestety wszystkim nie dogodzę, ale też nikogo nie zmuszam do odwiedzania OL.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
Komentarze
~Obserwator 2014-08-12 20:58:10
Witam. Czytając powyższy artykuł, mam nieodparte wrażenie, że Panowie za wszelką cenę chcecie dokopać OZPN-owi. Cyt.: "Znamy jednak Opolski ZPN i wiemy, że wszystko jest możliwe". Dla mnie to komentarz zupełnie zbyteczny, bo świadczy o przyjęciu z góry założonej, spiskowej teorii dziejów. Że wszyscy są tam be i trzeba ich krytykować przy każdej okazji. No to teraz fakty. Zanim bezwiednie powtarzać będziecie tekst za portalem Odry Wodzisław, najpierw zerknijcie w uchwałę. Żebyście nie szukali, podsyłam linka: http://opolskizpn.pl/sites/default/files/uchwala-37-2014.pdf Zwróćcie uwagę na paragraf 2: "Na wniosek Klubu skreśla się z członka Opolskiego Związku Piłki Nożnej APN Odra Wodzisław Śląski Sp.zo.o.". Gdzie tu jest mowa o jakiejkolwiek klauzuli? O jakimkolwiek wyjątku od wyjątku. O jakiejś alternatywie. Panowie, czytajcie przepisy i dokumenty ze zrozumieniem. Dla mnie sprawa jest czysta: Odra wnioskowała o wykreślenie jej ze struktur OZPN i już jej w tych strukturach od trzech tygodni nie ma. Koniec kropka. A jak wodzisławianie mają jakąś klauzulę, to niech się nią na stronie pochwalą. Panowie z portalu, o jakim Wy powiększaniu ligi piszecie, kiedy ta już się zaczęła? O jakiej degradacji TOR-u piszecie? Co to za science fiction w Waszym wykonaniu? Przecież to jakiś absurd rodem z Orwellla. No tak, ale macie swoją teorię spiskową, a tania sensacja zawsze dobrze się sprzedaje. W ten sposób nie stworzycie jednak wartościowego, i jak chcielibyście, opiniotwórczego portalu. Nie tędy droga. Często do Was zaglądam, jednak widzę, że macie jakąś głęboką zadrę do działaczy OZPN-u. Tzn. wiecie lepiej i już za związek podjęliście decyzję.~fantomas 2014-08-12 22:10:35
do Obserwatora. A jak należy tłumaczyć tak absurdalną sytuację jaka zaistniała? Jeżeli Odra zostanie włączona do IV ligi to jako 19 zespół czy zdegradują TOR? A kto zwróci koszty dla zawodników z Dobrzenia? Przygotowania i koszty zawodników są niższe niż w IV lidze! A jak kolego wytłumaczysz sytuację jaka zaistniała na oficjalnej stronie OZPN-u. W wynikach IV ligi widnieje w meczu STAL Brzeg - PORAWIE Większyce - mecz nie odbył się a na stronie BTP STAL Brzeg zwycięstwo 6-0? Czy to teoria spiskowa?~kibic 2014-08-12 23:08:08
a niech te kulochy wkońcu spadną bo zawsze się tylko ślizgoją a odra wodzisław gra na licensji bogdanowic i ma pełne prawo grać w 4 lidze opolskiej~Obserwator 2014-08-13 15:16:12
Do fantomas: Kolego sympatyczny nie rozumiem twoich zarzutów pod moim adresem. Piszesz o czymś, co nie ma miejsca. Zerknij w uchwałę, do której podałem link i przeczytaj ze zrozumieniem. Wodzisław wnioskował o wykreślenie i OZPN to wykreślenie zatwierdził. To o czym ty w ogóle teraz piszesz? O Dobrzeniu??? Dobre, przecież Dobrzeń gra w IV lidze i będzie grał do końca sezonu. A Wodzisławia nie można już dołączyć, bo liga się zaczęła. Aha, i jeszcze wynik meczu Brzegu z Większycami. Ty poważnie o tym piszesz czy robisz sobie jaja? Ktoś nie wpisał na stronie OZPN dwóch wyników, a że pewnie są one generowane z Ekstranetu, to po meczu z automatu pojawiło się info, że mecz się nie odbył. Ale ale wg ciebie to teoria spiskowa. Poczytaj trochę przepisów, zainteresuj się funkcjonowaniem skryptów w sieci, a dopiero później napisz coś mądrego.~kibic2 2014-08-13 15:27:29
Obserwator...masz rację, ale nie wiadomo czy nie było jakichś załączników do tej uchwały czy jakichś ustaleń czy załączników, no chyba, że masz jakąś szerszą wiedzę. Zobaczymy co z tego wyniknie.~torreador 2014-08-14 22:39:33
Jako kuloch z Dobrznia Wielkiego dziękuje drużynie Odra Wodzisławia, że wycofała swoją drużynę z gry, w opolskiej IV lidze. Dzięki czemu nasz TOR mógł w niej pozostać (choć nie często się zdarza żeby spadała drużyna z jedenastego miejsca). Jednocześnie wyrażam współczucie klubowi, który został wykręcony przez zawistnych pseudo przyjaciół z sąsiedniego klubu i przez własny ZPN.~Obserwator 2014-08-15 09:31:17
Zapytam jeszcze redakcję o jedną istotną sprawę. Czy posypiecie głowy popiołem, jak okaże się, że Wasze sensacyjne wieszczenie bałaganu w IV lidze z rzekomym dołączeniem Wodzisławia okaże się nieprawdą? Temat jest dynamiczny, a upieram się przy tym, że nie ma na to żadnych szans, a przy okazji śledzę portale śląskie. Tu dosyć wymowne informacje: http://sport.nowiny.pl/sport/102052-iv-liga-opolska-nie-dla-odry-wodzislaw.html Tu również: http://sport.nowiny.pl/sport/101824-odra-wodzislaw-restart-w-c-klasie.html Czy nadal uważacie, że kluby w IV lidze opolskiej mogą być niespokojne? Bo ja nie.~deniswrobel 2014-08-15 09:49:33
@Obserwator Posypiemy głowy popiołem i napiszemy gdzie Odra Wodzisław zagra w przyszłym sezonie. Nasz wpis to tylko PRZYPUSZCZENIA jak może być, niekoniecznie musi tak być jak jest wyżej napisane. Jeśli informacja o tym, że aneksu nie ma jest prawdziwa tzn. że nie mają prawa grać w naszych ligach. Jest to proste i zrozumiałe i nie rozumiemy o co ta cała nagonka.~Obserwator 2014-08-16 10:20:30
Panie Denisie, przecież to Pański portal próbuje wsadzić kij w mrowisko, nie mając żadnych dowodów na słuszność sprawy. Rozumiem, że powołujecie się informacje ze strony wodzisławian, ale raz jeszcze zacytuję zdanie w materiale: "Cały problem jest na tyle poważny, bo IV liga opolska rozpoczęła już rozgrywki i jedynym wyjściem wydaje się być powiększenie ligi do 19 zespołów. Znamy jednak Opolski ZPN i wiemy, że wszystko jest możliwe. Włącznie z wykluczeniem TOR-u z IV ligi." Kto tu więc sieje ferment? Związek czy Wy? Kto tu robi nagonkę, związek czy Wasz portal? Nie lubię nierzetelności i stronniczości. A w Waszym materiale pojawia się właśnie stronniczość. Wyszliście z założenia, że związek i tak wymyśli jakąś głupotę.~deniswrobel 2014-08-16 11:23:08
Racja, jest pewnego rodzaju stronniczość, gdyż nasz OZPN sprawił nam już naprawdę wiele niespodzianek. Brak regulaminów, które mówiły, by w tamtym sezonie o awansach z B Klas, bałagan z Pucharem Polski bodajże w sezonie 2011/2012 itd. Gdyby OZPN był taki wspaniały to takie zdania, by nie padły. No, a wiadomo, że działacze OZPN nie kierują się regulaminami, a innymi czynnikami, które w dziwny sposób są w stanie zmienić wiele ważnych decyzji dla naszej piłki. No i oczywiście bardzo mi przykro, że nie spodobał się Panu wpis. Niestety wszystkim nie dogodzę, ale też nikogo nie zmuszam do odwiedzania OL. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.~deniswrobel 2014-08-16 14:55:39
Przy okazji: http://odra.wodzislaw.pl/node/5322~Barnypok 2017-01-02 08:54:56
z6N7PI http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com~chaba 2017-01-29 16:14:03
kcQKDt http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com~matt 2017-01-29 16:16:43
vTYS82 http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com~gordon 2017-01-31 18:36:01
BlE0aG http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.comKomentarze mogą dodawać tylko zalogowani Zaloguj się